شروع یک کسب و کار اینترنتی با درآمد خوب

این وبلاگ جهت ترویج کسب وکارهای اینترنتی راه اندازی شده است

شروع یک کسب و کار اینترنتی با درآمد خوب

این وبلاگ جهت ترویج کسب وکارهای اینترنتی راه اندازی شده است

معرفی محبوبترین روش کسب درآمد

معرفی محبوبترین روش کسب درآمد

اینترنتی  

 

در دنیای زیبای اینترنت راههای بسیار بسیار زیادی برای کسب درآمد هست که فقط کافیه روزی حداکثر نیم ساعت وقت بگذارید و سر هر ماه به درآمد میلیونی برسید.  

( PTC ) در واقع مخفف Paid To Click هست ، یعنی... 

 

پرداخت به ازای هرکلیک ، یعنی اینکه شما به ازای هر کلیک مبلغی پول دریافت میکنید ، منظورم کلیک روی آگهی و تبلیغات هست نه کلیک روی هرچیزی .پس به هر سایتی که این قابلیت رو داشته باشه PTC میگن ، پس PTC هر سایتی است که شما واردش شدید و داخل اون سایت یکسری تبلیغات وجود داشت و بعد از کلیک کردن روی اون تبلیغ ، مبلغی پول دریافت کردین . پی تی سی سایتی است که آگهی دارد و به شما پول میدهد.  

کسب درآمد از سایتهای

راهکار به این صورت است که ابتدا یک نفر یک سایت

این افرادی که تبلیغاتشون رو میذارن توی

و یک نکته بسیار مهم

اگر توی ۱۵ الی 21 تا سایت عضو بشید حداکثر هر روز ۱ ساعت وقت شما رو میگیره و مهمتر از همه اینکه :دوستان خوبم،برای کار با سایتهای

اون سایت که در این وبلاگ قرار داده ام کلیک کنید ، تا وارد صفحه اصلی سایت بشید

: برای کار کردن با سایتهای PTC باید حتما هر روز وارد سایت بشی و ۱۰دقیقه وقت بذارید براش ،اگر واقعا این وقت رو ندارید و فقط میخواهید یک امتحان کنید ببینید چیه ، بهتره که وقت خودتون رو صرف این کار نکنید و از همین الان بیخیال این کار بشید چون بدون فایده هست ، ولی اگر انصافا میتونید هر روز تقریبا ۱۰الی ۱۵دقیقه براش وقت بذارید ، دست به کار بشید و شروع کنید .PTC ، اگر تمایل نداشتید نیازی نیست شما حتی ۱ تومان هم از جیبتان پول بدین ، شما فقط پول درمیارید و هر زمان هم برای خرید و یا ارتقا حساب پولی نیاز داشتید ، از همون پولی که کار میکنید میتونید استفاده کنید . ثبت نام در این سایتها رایگان است. برای ثبت نام در هر سایت ، ابتدا روی لینک.
PTC چگونه هست ؟ یا اینکه چطوری یک سایت PTC میتونه درآمد زا باشه ؟PTC را راه اندازی میکند و توی این سایت PTC بزرگترین شرکتهای دنیا ، انواع و اقسام برندها ،انواع شرکتهای شخصی و انواع کارخانه ها سایتها و یا تبلیغاتشان را به مدیر این سایت پی تی سی میدهند که آقای مدیر این تبلیغات را توی PTC بگذارد و ملت ببینند و برای خرید بروند سراغشان و یا با آنها معامله کنند، یا آشنا بشن و شرکتشان را بشناسانند ، یا آمار بازدید سایتهایشان بالا رود که توی گوگل امتیازشون خوب شود و یا هرکار دیگه.PTC برای هر تبلیغ مبلغی پول به مدیر PTC میدهند . مثلا به مدیر PTC میگن اگه اگهی من که توی سایت شما هست روزی 011 بار روش کلیک بخوره و بازدید داشته باشه ، اینقدر پول میدیم ، یا اینکه خود مدیر سایت PTC براشون مشخص میکنه که به ازای هر بازدید از اگهی شما من اینقدر پول ازتون میگیرم . خلاصه ازاین طریق پول خیلی خوبی به دست مدیر سایت PTC میرسه . خوب حالا این آقای PTC چون تضمین میکنه و به صاحبان اگهی ها میگه که اینقدر آگهی تون در سایت ما بازدید میشه و کلیک میخوره ، خوب خودش به تنهایی که نمیتونه روی این همه اگهی ها این همه کلیک بکنه و هر چی بیشتر کلیک بخوره خوب در واقع آقای PTC درآمد بیشتری خواهد داشت.حالا اینجاست که پای من و شما میاد وسط ... سایت پی تی سی میاد یه مقداری از اون پول که از صاحبان آگهی ها گرفته به من و شما میده که روی این آگهی ها کلیک کنیم و برای فقط چند ثانیه این آگهی ها رو ببینیم
نظرات 1 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 21:02 http://elahetariki.blogfa.com

مرسی که سر زدی حتما با اسم وبم لینک کن بگو با چه اسمی لینکت کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.